Oldalak

2010. 12. 13.

Teknős...avagy hogyan is lehet jó játszani az étellel?



Tegnap Gabojszánál láttam egy csodás padlizsán zebrát. Valamint a megjegyzésekben kis eszmefuttatást miszerint "Ne játssz az étellel!", amivel tökéletesen egyetértek. Tényleg van különbség a játékos játszás és a pazarlás között. Talán mára már a két nagyobb az utóbbiak közül "kinőtt", azért néha tényleg nem ártana egy fél vagy egy egész napra saját bőrükön megérezzék amit annak idején tapasztaltunk sajna, hogy fejadag és nincstelenség közepette kellett a szülők feje fájjon, hogy mit adnak gyerekeiknek enni.

No, de akkor a játékos játszásról. Elsősöm valamikor november elején azzal állított haza, hogy a suliban azt a feladatot kapták, hogy zöldségből-gyümölcsből kell itthon kis állatkákat alkotni, s azt be kell vinni a suliba bemutatóra, megmérettetésre. Na persze aznap semmi állattá formálható eledelt nem tudtam itthon felmutatni. Bár lett volna a krumpliegér lehetőség, csak épp nem tetszett, hogy farkot meg bajszot nem tudtam miből kreálunk majd neki. Aztán bevásároltunk, de akkor meg elővettek a kegyetlen epegörcseim. S ez majd mindig úgy esett, hogy délelőtt elvoltam, délben a csaj hazajött, ebédelés, tanulás és akkor én átmentem gombóccá. Fetrengtem a fájdalomtól. Végül épp a kórházba vonulásom napján megalkottunk egy teknőst, amitnek ötletét be kell vallanom az internetről csentem. Sajna a kórházi tartózkodásom alatt az előzményekből elillant a fellelhetőség, így nem tudok linket mutatni az ötlet eredetéhez.
A fotó sem a legigazibb, mivel másnap reggel állt szándékomban a fogvájók benyomkodása a végleges helyükre, lévén a készítéskor ezt nem tette meg a csajom, tudjanak a zöldségek helyezkedni, nehogy lepottyanjanak a tekinek a "foltjai". De hát a terveimnek a kórházi bevonulásom vetett véget, Oldalborda számára elég volt azt teljesíteni, hogy benyomkodja a helyükre a kis piszkákat, elszállítsa a csajjal a suliba, és segítsen a csajnak az osztályteremig épségben bejuttatni a kis páncélost.
Telefonon kérdeztem a csajszimtól, hogy milyen volt a kis zöld állatka fogadtatása. Hát nem számítottam ekkora sikerre, állítólag az övét szavazták meg az osztálytársak és a gyerekek első helyezettnek.

Nincsenek megjegyzések: