Oldalak

2011. 12. 30.

Játéééééék

Most láttam egy hatalmas ötletet a román gasztroblogok között, s nem hagyhatom elmenni csak úgy semmi reakció nélkül. 
Úgy döntöttem, hogy egy ahhoz hasonlót szerveznék én is. A lényeg az egészben az, hogy a játékos kedvű bloggerek és bloggerinák jelentkeznek, majd valami sorsoló program segítségével minden jelentkező számára elrendeltetik egy másik jelentkező blogja, ahonnan szabad választás alapján elkészít egy számára tetszetős kaját, amit a saját blogján majd megoszt az adott időpontig. Persze ahhoz, hogy valamelyest követhető legyen a dolog, majd az elkészített, beblogolt receptről a linket elküldi nekem egy mélben (ide), s majd a határidő leteltével egy összegző bejegyzést is készítenék erről. Na, mit szóltok? Semmi kötött téma (na persze ha nem specifikus blogot juttat a sors a játékosnak), az egyedüli fix a dologban a határidő. 
Első körben jelöljük meg a jelentkezési határidőt, ami mondjuk legyen január 15, éjfél. Utána sorsolás, majd az újabb terminus, míg elkészülünk a "leosztott" blogból saját választás alapján kiszemelt recepttel.
Tehát várok mindenkit nagy szeretettel, itt nem lesznek nyertesek meg vesztesek, maximum megismerkedhetünk újabb blogokkal, ha alaposabban átbogarásszuk őket.
Jelentkezni természetesen eme bejegyzés végén kommentben.
Boldog Új Évet mindenkinek!

46 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Nagyon tetszik a játék és megragadom az alkalmat és jelentkezem is !!

Alíz, Erdélyből írta...

Na, végre egy értelmes játék, ami nem arról szól, hogy tíz másik bloggernek kell továbbítani! Érdekel a dolog.

4Gyerek írta...

Köszönöm, hogy máris került érdeklődő a kezdeményezésre.
Nem is muszáj január 15-öt észben tartanotok, majd sorsolok és mindenkihez elmegyek egy komment erejéig, hogy tudassam kivel hozta őt össze a sorsoló program.

Névtelen írta...

Jelen! :) Kíváncsi leszek mi lesz ebből :)

Seafalcon írta...

Itten van egy gasztroámokfutó (volt) tengerész is!

Lencsilány írta...

Én is jövök:)

Adél (Afraa) írta...

Jövök én is :)
Boldog új évet nektek is!

trollanyu írta...

Nagyon jó ötlet:) Én is jelentkezem:)
Boldog Új Esztendőt kívánok Nektek:)

Petra írta...

Ezen a játékon én is szívesen részt vennék!
Boldog Új Évet kívánok!

Éva írta...

Jó játéknak tartom benne vagyok én is !
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !

Linyah írta...

Jelentkeznék én is! :) BÚÉK!

Blogkonyha írta...

Először is, BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! Én is szívesen jelentkezek a játékra!

Chef Viki írta...

Ez tök jó! Jelentkezek :-)

Hogy vannak a gyerkők?

4Gyerek írta...

Khmm....tüzetesebb olvasás után kiderült, hogy a román blogokon úgy volt, a sorsolás eredményét mailben kapták meg a játékosok. Én nyílvánosan fogom tenni, ezt a titkos részt kihagynám. Bár kétségtelen, van úgy is egy varázsa.

Köszi a kérdést a gyerkőkre. Mára a negyedik is kidőlt a sorból, áldozott klotyóisten oltárán.
Kiffiú némi mustáros kenyért vételezett magához (gondolkodtam, hogy vajon azzal alapozom-e meg a kórházi beutatalónkat), persze a mustárréteg minimális, filmréteg "vastagságú" volt, s az volt végül a hatásos orvosság.
Erre ma Középsőm is kért olyant, hátha neki is jó lesz. Kiderül. Minden esetre nem szeretnék faluról a kórházba rohanni. Elvégre úgy tűnik ezennel mindenikünkün végigment ez a nyavalya.

Csilla írta...

Én is szeretnék jelentkezni, nagyon jól hangzik! :) Boldog Új Évet kívánok! :)

Seffer Lilla írta...

Nagyon jó ötlet, én is szívesen csatlakoznék. Mindenkinek boldog új évet!

Culinaria Ungaria írta...

Boldog Ùj Èvet Kívánok!

Nekem is tetszik nagyon, én is jelentkezem! :-)

Andicsek írta...

Nagyon boldog sikeres Újesztendőt kívánok!

marisz57 írta...

Sikeres, boldog 2012-es esztendőt kívánok!
Ez jó játék, én is jelentkezem.

Kati írta...

Boldog Új Évet kívánok Nektek, és egyben jelentkezem játszani:)

Juci írta...

Boldog új esztendőt Éva!!

kikocs írta...

Boldog boldog új évet!
Játszanék, csak a gasztroblogom összesen 3 recepttel rendelkezik :) Majd jövőre tán :)

Alíz, Erdélyből írta...

A játékra már jelentkeztem, most csak azért tértem be hozzád, hogy békés, boldog Új Esztendőt kívánjak!

sedith írta...

Búék!!!:)
Remélem, azóta már mindannyian elfelejtettétek a betegséget!
A játékra jelentkeznék, aztán remélem, nem kell majd szégyenkeznem, hogy kifutottam az időből!:P

Viki írta...

Békés, Boldog, Gazdag Új Esztendőt kívánok ! --- Most csak ennyit kívánok. (nem játszom, mert csak úgy nincs kedvem) :-) :-)
Jó egészséget Nektek.

Kata írta...

Tetszik:) Még soha nem játszodtam a blogon belül, azt hiszem itt az ideje. Akkor hát jelentkeznék én is:)

Gerdi írta...

Először is boldog új évet Nektek!
Egy játékban vettem eddig részt, enyhe rábeszélésre (nem bántam meg), de ez más, ez különösen tetszik, úgy hogy jelentkezem:-)

Jutka írta...

Kedves Éva, legyen Neked és családodnak egy nagyon boldog, sikeres, egészségben, szeretetben megértésben gazdag az új évetek!!! :)

Ditta tortái írta...

Éva!Boldog új évet kívánok Neked és a szeretteidnek!
A játékra is szeretnék jelentkezni!:-)

Unknown írta...

Én is érdeklődve vagyok és szeretnék játszani.
Boldog új évet.

Panna írta...

Én is jövök játszani! B:Ú.É.K!

Mézeskalács írta...

Én is szeretnék jelentkezni, tetszik ez a játék!:)
Remélem mindenki maximálisan helyre rázódott nálatok! Nagyon boldog, betegségektől mentes új évet kívánok Nektek!!!

Beastie írta...

Hajrá játék, hajrá hajrá - jelentkezem is :)

Mindennapi Manna írta...

Jelentkezem én is!

4Gyerek írta...

Figyelek. és örülök, hogy tetszetős dolgot vehettem át a román bloggerektől.
Hétfőn amint ígértem, jön majd a leosztás. Addig hajrá gyülekező!

inga írta...

nagyon jó ötlet, benevezek :)

IsaBella írta...

Juj de jó% Én is szeretnék jelentkezni! (:

Judyt írta...

Huh, még épp időben érkeztem ide ;) Játszunk, játszunk :)

Zsuzsa írta...

Hogy ez tényleg mekkora ötlet!!! Csak ma találtam meg és fáj a szívem, hogy lemaradtam. :-((((

Tündérkonyha írta...

Szia! Nem szeretnéd meghosszabbítani a határ időt, vagy esetleg újra indítani a játékot valamikor, ha ez már lecsengett? Akkor szívesen játszanék én is... Üdv...

Lencsilány írta...

Szia!
Kész vagyok a feladattal, a linkem:
http://mivanlina.blogspot.com/2012/02/kihivas-4gyerek-jatekara-avagy.html

Kati írta...

Én is kész vagyok a feladattal:) http://makacskakonyhaja.blogspot.com/2012/02/hortobagyi-husos-palacsinta-adeltol.html

Csongi írta...

Én erről tisztességesen lemaradtam :( Ugye lesz még??? :)

4Gyerek írta...

Tündinek meg Csonginak üzenem, hogy legyenek résen a játék "kiértékelésekor".
mert szerintem lesz ennek folytatása. kérdés az: hogyan.

Nelli írta...

Tényleg úgy tűnik lemaradtam!:(

Ditta tortái írta...

Szia!

Köszönjük a lehetőséget ,a feladat teljesítve:)
http://ditta84.blogspot.com/2012/02/rozsdas-hus.html