Oldalak

2010. 10. 17.

Kaja az őszben

Kicsit kezdett befordítani ez az időjárás. Múlt hét végén a havazás, egész héten melegedő tendencia, ahhoz hogy most hétvégére megint lehűlt, esett az eső. Tegnap is ma lett mire hazaértünk, aztán már közelített dél fele mikor kicsilány felébredt, a gyermek (ugye Csíkban úgy tartják, hogy csak a fiú a gyermek, a mások azok leánkák) csak jövő hét végén jön haza, nagylányokat is délre hazaszállították, eső is épp elállt, mikor előálltam ama ötletemmel, hogy akárhova, de erdő közelbe menjünk. Hát akiknek terepjárójuk van, azoknak a haveroknak mind programjuk volt, a városi dzsungelben. Így aztán családilag vágtunk neki. Hűtőben adva volt némi hús. Hogy az hogy került oda? Elmondom.
Végy egy havert, aki vagy 100 km-re tőlünk húsfeldolgozással foglalkozik. Rendeltünk a héten tőle olvasztani való szalonát. Aham, mondaná a húgom. Csakhogy alig bírtam kivenni a kapott adagból a célnak megfelelőt. Teljesen húsos, rétegesen húsos volt a cucc. Így aztán amit lehetett kiolvasztottam, a többi pedig várta a szebb jövőt. Na, azt ma Oldalborda megragadta, betette a grillrácsot a járgányba, némi tüzelőanyagot, kenyeret, kést, öltöztünk s már itthon sem voltunk.
Eredmény? Ember nem győzött eleget hálálkodni, hogy mehetnékem lett.
Szerintetek is érdemes volt kimozdulni?












3 megjegyzés:

Ottis írta...

Biztos érdemes!
Mi egész hétvégén itthon ültünk, nálunk ez nagy ritkaság, szerintem kb. áprilisban volt az utolsó olyan hétvége amikor itthon voltunk. Nagyon jólesett nekem, de a gyerekek nem bírják az itthon ülést, nekik folyton menni kell .-)

Chef Viki írta...

Abszolút :-) Micsoda gyönyörű képek! Milyen szép időtök volt!

Az ősznek ezt az arcát szeretem :-)

Egészségetekre!

4Gyerek írta...

s ha belegondolok ahova Oldalborda menni akart, ott (Keresztényfalva) a felhők az erdőn lógtak, míg Feketehalom mellett ragyogóan sütött a nap.
Már szervezi a szombati kimenőt, ugyanoda.