Oldalak

2010. 10. 12.

kicsi tarka kutya legyek, ha értem

Szóval akármi legyek, ha értem hogyan is működik ez az egész blogspot. Már többször megfigyeltem, hogy hiába van nekem saját bloglistám, a dög nem frissít. Most a legutolsó példa erre, hogy Maimoni írt egy új bejegyzést, s nálam még mindig az előző jelenik meg. S nem ez az első ilyen eset. Mikor figyeltem az Alíz VKF-es beszámolóit, hát akkor is többször megesett (azaz nem is egyszer), hogy nálam csak órák múltán jelent meg az újabb bejegyzés. A poén, hogy ez a jelenség nem állandó, szóval van amikor percre pontosan frissül, ha frissítem az oldalt. Mint például most Limara sonkás virágocskái. Másnál is történt ilyensmi, vagy csak én vagyok az ufó?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Limara sonkás virágocskái nálam 6 perce jelentek meg:)) Nálam is megfigyelhető ez a jelenség:)

4Gyerek írta...

akkor együtt lehetünk ufók ;)