Oldalak

2011. 01. 28.

Ismét

Mármint ismét díjazva voltam. 

A Liebster-t küldte nekem is tovább Sedith. Nagyon szépen köszönöm. Lévén ezt már a hét első felében megkaptam már Erinacea-tól, így most megszakítanám a sort. Avagy küldöm mindenkinek (akár azoknak is akik csak olvasva művelik a blogolást), ha egyetlen feltételt teljesít: kedd reggel, romániai idő szerint, 9 órakor küldjetek Brassóba némi pozitív energiát. Lehet nincs nagy szükség rá, de nem árt az elővigyázatosság. Legalábbis remélem csak elővigyázatos szeretnék lenni.
Köszönöm.

8 megjegyzés:

Anna írta...

Amúgy, nagyon jó a blogod! Gratulálok.

4Gyerek írta...

Köszönöm. Amúgy (bár nem túl sűrűn) szoktam ám látogatást tenni Nálad is. Lehet kissé direktbe szegzett kérdés, Édesanyádat véletlenül nem Edith-nek hívják?

Anna írta...

Édesanyám Ilona. Férjem részéről vannak rokonaim Brassóban. Amúgy én a hepehupás vén Szilágyból származom.

Andrea írta...

Mi történt, pontosabban mi lesz kedden? Ugye amikor nálad 9 óra lesz, akkor lesz nálam 8?

4Gyerek írta...

Anna, akkor oké. az igazság az, hogy nem tudom pontosan annak az Edithnek a lányát hogy hívják.

Andika: igen, nálad eggel nyóc. Most nem írnám le konkrétan.

trinity írta...

Gratulálok!

Andrea írta...

No!! Mi volt tegnap?
Szorítottam!

4Gyerek írta...

Köszi.
Eredmény hétfőn, vagy ismétlés lehet ugyanakkor (de az nem sejtet jót).

Sudocrem pedig kiváló popsira a pelus alá. De nemcsak. Kicsilány fülcimpája beszakadt (rohadt örökség ez is, ezt apájától nyúlta le), annak gyógyulását is segíti.