Oldalak

2010. 10. 09.

Időjárás jelentés

Reggel még fekete volt minden. Aztán 10 óra után kezdte el szitálni a lisztet. 11-kor már ez a látvány fogadott. 

Azóta még eltelt több mint egy óra, még mindig húzza-rázza. 
Személy szerint még nem akarok ilyen időjárást, kérem a vénasszonyok nyarát. Fázós vagyok. Mintha nem is csíkban születtem volna. Meg nem az átkosban jártam volna egyetemre, mikor a szobánkban nem ritka vendég volt a 12-15 fok. Most 7végén a Nyugati Kárpátokba kellett volna mennünk, családi hétvége volt tervezve a kolozsvári off-road klubnak. Hát lemondtam róla. Nem volt semmi bíztosíték abban, hogy a gyomrom hogy viselkedik, meg nem igazán kellene semmi kórságot benyelni ezzel a télies időjárással. Bár az időjósok az országban a legmelegebbet épp a nyugatira jósoltak. Hát meglátjuk.

3 megjegyzés:

sedith írta...

Jesszusom!!!:O Tavaly én 14-én fotóztam először havat itt. De még azi is túlzás volt! Azért itt is hideg van, Szárhegyen meg szabáylosan fagynak meg a töltöttkáposzta-főző lányok-fiúk!

Névtelen írta...

Ez igen... Nálatok már téli idő van. Korai porhó, ilyen korán sem láttam még..
Nálunk hétágra süt a nap kb 10 fok van,már őszies,de gyönyörű idő.Küldök Neked egy kis napsütést, jó? :)

4Gyerek írta...

Az bizony jó lesz. Remélem alakul az időjárás, tegnap már némi napocska is volt, ma reggel végre már volt 7 fok. S nem a mínuszokat próbálta döngetni.